classmate :)

date ; 09 of july '11
time ; 01.15 p.m malaysia ^^v


salamsalam semua :) rindu tak rindu tak? ada kesah? hemhem minggu ni kte nak cerita sikit tentang kawan kelas yang rock lagi hebat! hee *silajangankembangyebagisiapayangtengahbaca! :) kelas kte best gila! walaupun agak "pasif" tapi hebat tau! semua sekali 13 ahli tapi hanya 4 orang lelaki gagah dan 9 orang perempuan ayu =.= dandan semuanya dah ada nama panggilan masingmasing! kak az,kak mir, kak chek , kak zati, ain basirah , rus , izni , zai , ustaz , nananamimimi , budak sys , jo to the on ! sedapkan nama panggilan diaorang? semua tu kte sukahati bagi dan diaorang pun toleh bila kte panggil ! maknanya setuju je lah tu! tapi kalau bergabung kelas A dan B lagi ramai! 26 orang tu! lagi banyak nama pelik! liger ada! galah ada! macam macam ah :D kesian korangkan dapat nama hebat! *sengihsampaitelinga :) dan yang paling hebat ! ramai yang takut sama kte kerana kte "garang" ? hadoi! apa yang menggarangkan pun kte tak tahu *tepukkepalasambiltidur! tapi kte juga selalu kena buli dengan budakbudak jahat yang sangat jahat dan sangat jahat! biar ah! tak kesah pun! dapat kumpul banyak pahala kan? hee :) alhamdulillah! buat pengetahuan semua , kte dalam kelas sangat 'sopan' okey! sopan sangat X)dah ah! malas nak cerita panjangpanjang! bukan korang kesah pun kan? tak pe! huh! *buatmukamasampekasamjeruk! okey minggu depan ada kuiz 2 ye! takuttakut :(

semoga athirah lani akan mendapat A untuk mata pelajaran biologi , fizik , matematik , kimia dan semua untuk kuiz 2 ini :) dan berikan athirah lani kekuatan dan kegembiraan selama dia menimba ilmu di sana ! aminaminamin ♥


ni ada gambar sikit untuk korang! selamat membolatkan mata comel korang! blinkblink! :)


mentor kte yang comel tengah tunjuk dua jari ♥



kelas T22a yo! ♥



hebat kan kte buat muka serious? kena paksa tu!



sekepala , seotak , sejenis , sepemikiran , sesesesesese ♥♥



dah selamat pagi semua , bye , mimpikan kte ♥

xoxo;
athrh lani
COPYRIGHT @ATHRH-LANI, ALL RIGHTs RESERVED