pedoman ♥

date ; 17 of nov '11
time ; 10.10 p.m malaysia ^^v

salamsalam kawankawan? tengah tengok bola eh? amboi kau! sorak bagai nak keluar anak tekak tu! nasib tengok dekat rumah je ye? haha :) sokong MALAYSIA ye bagusbagus! MALAYSIA macam nak menang dah tu! aminaminabangamin :") esok kte nak balik KMPK dah :( taksukataksuka nak mogok lah camni! mana aci cuti tak genap 2minggu! takmoh balik takmoh balik! tak pe athirah! tinggal berapa bulan je lagi nak habis ni sabarsabar :) okey eh awak tu yang terpekik golgolgol tu! meh sini kte nak kongsi cerita sikit dari blog ni baca ye dan ambil sebagai pengajaran :)




Selalu juga aku terfikir..
Mengapa perempuan bertudung labuh, lazimnya suaminya alim agama..
Mengapa perempuan memelihara aurat sempurna, suaminya ambil berat agama..
Maksud aku..
Megapa perempuan yang memang 'sudah baik', suaminya memang 'jenis baik' juga ?
Lalu membuatkan aku terfikir lagi..
Sewajarnya perempuan yang 'belum cukup baik' ini..
Dijodohkan dengan lelaki-lelaki yang 'baik' supaya dapat membimbing mereka ?
Sebaliknya aku lihat..
Perempuan-perempuan yang 'belum cukup baik' ini lebih cenderung meminati lelaki-lelaki yang 'kurang baik' sebagai calon suami...
Kemudian bila sudah berumah tangga...
Isteri-isteri membuat perkara 'tidak baik'..
Suami-suami tidak membimbing...
Kerana mereka pun 2 kali 5 sahaja...

Mungkin itulah dikatakan jodoh..


niat di hati nak kongsikongsi je jadi siapa yang terasa dan tersakit hati ke , maaf ye "no haters please" :) insyaallah kita dilindungi ALLAH S.W.T ameen :)

kepada angah :) saya tak jeles pun awak jumpa kak FL dengan kak MARS! haha :) sukalah tu dapat facetoface haha kelamkelam!



okey nak siapsiap kemas barang yang banyak tuu :) selamat malam salam ♥


xoxo;
athrh lani

almost at the end :(

date ; 15 of nov '11
time ; 04.15 p.m malaysia ^^v



salamsalam semua :) sihat? alhamdulillah makin bambam tuu tapi omey! kte suka ♥ cuba teka kte buat apa sekarang ? tekalah tekalah :) okey salah satunya menghadap screen lappy yang omey macam tuan dia ni dandan kte tengah jeritjerit sokong pasukan MALAYSIA di sukan SEA! eh copcop kte bukan dalam stadium sana nun tapi depan televisyen jee! sukanya bila tengok malaysia hebat macam ni! ye lah kte kan cuti PANJANG! tak tahu nak buat apa kan? jadi cerita macam ni lah yang kte layan :) nak jumpa kawan tapi kawan tak cuti, nak keluar? tak moh lah keluar tak gemor :( jadi duduk lah rumah sampai puas sebab dah nak balik KMPK jumaat ni :( ada muet pula kan? haih ganggu cuti sungguh ! tapi doakan athirah lani dapat band 5 dan cemerlang yee aminaminabgamin :) okey nak soraksorak lagi ni bye salam selamat petang ♥

xoxo;
athrh lani
COPYRIGHT @ATHRH-LANI, ALL RIGHTs RESERVED