once in a blue moon :')

date ; 13 of oct '12
time ; 01.15 a.m malaysia ^^v

assalamualaikum dan selamat terlewat malam kawankawan semua atau mungkin selamat awal pagi :/ . sorry terajin nak taip sebab emosi tak stabil dan kte terasa nak taip something . awak takyah bacalah ye . ini surat emosi sahaja , nanti awak jelik pula kan :'( sorry! saya harap memang takde siapa pun yang datang menjenguk tika ni hik :)


“Yang menjadikan mati dan hidup, supaya Dia menguji kamu, siapa di antara kamu yang lebih baik amalnya. Dan Dia Maha Perkasa lagi Maha Pengampun,” – Surah AlMulk : Ayat 2


assalamualaikum hati yang tidak kuat :'( kenapa awak makin lemah di dalam sana? kenapa awak tak tingkatkan pertahanan di sekeliling awak? kenapa ye?

hati yang di kasihi ,
 saya nak minta maaf sebab hari ni saya tak dapat tahan  :( mesti awak dah 'overload' dan nak format dengan segala kesabaran di dalam sana kan? maaf dan tahniah sebab awak mampu bertahan sampai sekarang . terimakasih sangat :') serba salah rasanya buat awak terbeban , malah saya hargai usaha awak selama ini dan saya faham kenapa awak tak mampu bertahan walau untuk seminit lagi tadi.

air mata yang dirindui ,
terimakasih kerana muncul lagi hari ni :) dah lama awak tak muncul atas kekuatan hati di dalam sini . saya harap awak tidak akan mengalir lagi untuk jangka masa yang panjang selepas ini ye . saya mohon sangat . kalau hati mampu bertahan , kenapa tidak awak wahai air mata . mungkin awak dan hati boleh bekerjasama untuk menigkatkan prestasi kan? penat saya nak lap awak tau . awak bernasib baik hari ni sebab kak su dah lena di sinun . saya je yang nampak awak hari ni :') terimakasih muncul tepat pada waktu nya .

kalau boleh silalah kembalikan hati saya yang kuat tika dahulu , yang kental pabila hadapi semua cabaran , yang tidak pernah retak pabila di marah dan dicaci . kembalikan juga airmata saya yang kental kerana tidak mengalir pabila di paksa , malah tidak keluar pabila diminta . tolonglah :'(

I hope when I opened my eyes tomorrow , everything will be fine and I want to see my biggest smile ever in front of mirror please :')


“Allah tidak membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya. Ia mendapat pahala (dari kebajikan) yang diusahakannya dan ia mendapat siksa (dari kejahatan) yang dikerjakannya. (Mereka berdo′a): “Ya Tuhan kami, janganlah Engkau hukum kami jika kami lupa atau kami tersalah. Ya Tuhan kami, janganlah Engkau bebankan kepada kami beban yang berat sebagaimana Engkau bebankan kepada orang-orang sebelum kami. Ya Tuhan kami, janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang tak sanggup kami memikulnya. Beri ma′aflah kami; ampunilah kami; dan rahmatilah kami. Engkaulah Penolong kami, maka tolonglah kami terhadap kaum yang kafir.”– Surah AlBaqarah : Ayat 286

assalamualaikum .

yang mengharapkan airmata dan hatinya kuat ,
tuan badan :')
COPYRIGHT @ATHRH-LANI, ALL RIGHTs RESERVED