hello ♥


date ; 01 of jan '12
time ; 11.45 p.m malaysia ^^v

salamsalam semua ♥ apa khabak tahun baru hang? amboi tersembui bercakap loghat ni hee :) belajar loghat negeri lain apa salahnya kan? ada siapasiapa nak hajak? tu dia tu dia haha okey SELAMAT TAHUN BARU kawankawan semua :) SELAMAT DATANG DUARIBUDUABELAS! kte harap awak berkelakuan baik sehingga tahun hadapan ye! hemhem mari kte fikirfikir azam yang harus dicapai kelak ! alhamduillah azam yang lepas hampir tercapai semua nya, alhamdulillah :/ apa azam baru awak ye? mari kongsikongsi dengan kte nak? boleh kenalkenal supaya orang tak kata kte sombongsombong :( okeylah nak siapkan semua tutorial , assignment dan apaapa je lah yang ada .. nak tahu dak? kte duduk rumah dah 3hari der.. beshtabeshta ♥ jelestakjelestak? haha selamatmalam semua! mimpikan kte ye semua! salam


xoxo;
athrh lani

4 comments:

COPYRIGHT @ATHRH-LANI, ALL RIGHTs RESERVED