erm :'(

date ; 19 of jun '12
time ; 11.29 p.m malaysia ^^v

assalamualaikum :) hai liger! hai azzah! puas? huk! kay jangan gaduh dah ye korang :) hem! awak semua sihat? hah liger sihat? azzah? haha dahdah! asyik nama korang je muncul :( nak cerita apa ye? erm cuti panjang yang agak bagus dari segi menghabiskan makanan di rumah , menggemukkan dan menambah lemak di badan , mempraktikkan ciriciri bakal ISTERI yang mithali wahwah lari hempuk lappy dekat dahi *gatainya* :')

dengar sini wahai budakbudak EX-KMPK ! kesian adikadik awak dekat sana dengar cerita satu bilik lima orang eh? dandan! ramai budak sains tukar akaun sebab dengar cerita tak dapat catch up :( kay lepas dengar tu kan huk menyampah pula dengan budakbudak ni ! kteorang yang first batch dengan silibus baru pun elok je ikut , hadui manja kemain! kte yang manja ni pun dapat kawal diri tau *kenyitmata* ayah pun menyampah tahu! padan muka korang kena menyampah dengan ayah :) kay terasa tak? nampak tak kekejaman kte di sini? jahat kan? haha *gelakbesar*

erm duduk rumah takdelah bosan sangat sebab ada yang mesejmesej temankan kte hadui terpecah pula rahsia haha gurau je manalah ada yang nak mesej kte :( handphone tu senyap je macam merajuk mencik ah camni! sebenarnya, ibu dah tukar sekolah dan ibu ajar petang untuk sementara waktu yeppi *lompatlompatdenganomeynya* adalah teman kte waktu pagi , petang pula ayah ada , malam duadua ada dekat rumah :) tapi kte bukan dok goyanggoyang kaki je duduk rumah! kte kemasrumah setiap hari kay! bilik angah (checked) , bilik ayahibu (checked), bilik sendiri (checked) , bilik along (checked), esok kemas peti ais kot :) tengok ah serajin mana nanti hik :)

erm julai nanti insyaallah akan berjalanjalan dengan bahagianya sebab sebab angah along dah cuti yeppi *lompatlagi* boleh pergi jalan jauh yei! erm kaylah nak tidur lah :) sekarang tidur tak teratur *lapairmata* nak cuba teraturkan semula yeye :)
selamat malam awak! ye awak tu saya rindu sangat :) janganlah marah lagi kay! erm terimakasihdaunkeladi bagi yang rajin membaca benda merepek ni! nah flying kiss haha cukupkan sorang satu hik :) nak tengok tuan blog yang makin mengembang badannya? tengoklah supaya tak rindu huk :P assalamualaikum semua !



kepada awak yang saya sayang :( saya taknak mention nama awak dekat sini tapi saya nak awak tahu yang saya sedih sangat dengan sikap awak :( ye awak yang masih bersekolah! awak ingat saya tak tahu yang awak tu dah gatai sangat nak boyfriend? siap tukartukar boyfriend kan? dah suka yang itu , tinggal yang ini? kenapalah awak macam ni? ye saya sedih sangat! setiap malam saya menangis fikir perangai awak tu ! saya tak bagitahu sesiapa pun tapi i keep watching you! saya harap awak sedar! saya tak suka awak ada boyfriend terutama waktu mudamuda ni :( awak ni nak ikut siapa hah? kay dah nangis :( bye!


xoxo;
athrh lani

No comments