teringat ♥



date ; 25 of jan '11
time ; 10.10 p.m malaysia ^^v

salamsalam semua :) hari ini kan macam blurblur je nak update apa.. nak ketumbit dah otak ni :( okey.. hari ini sangat macam kurang pandai , tak tahu nak buat apa kot *apakotkot ngok!♥ tadi teman ibu pergi ke satusatunya superdupermarket dekat batu gajah ni..buat apa ye? hah! dating dengan pak guard! ngokngokngok :) biasalah anak hebat tolong teman ibu :) tapi hari ini hujan renyailah..kte macam takut je nak keluar.. maaf kte elergik kepada hujan buat masa ini ♥ sila faham :) lepas tu kan, dalam kereta tibatiba teringat dekat kaki ayam.. waah! sedap tuu.. ibu pernah cerita yang ibu dulu geli nak makan kaki ayam sebab kaki tu kuiskuis 'tahi' dia:) ada kesah? sedap kalau buat sup.. ya allah! *air liur lelehleleh sampai kaki :) tapi ibu dah kahwin dengan ayah macammacam ibu belajar makan :) kalau dulu benci kaki ayam, sekarang jadi kegemaran hati tuu :) jadi sesiapa yang benci pada kaki ayam silalah kahwin dengan kte! haha :)(okey gurau je..jangan hantar rombongan) lepas tuu.. cari kaki ayam yang kuiskuis tahi ayam tu dekat supermarket, tapi! tak ada! mana ada supermarket jual kaki ayam lah! hadui, terpaksa tahan nafsu kaki ayam.. kecewa lagi..coi! waah! :) jadi itulah cerita kaki ayam yang sedap dimakan bila dikuis tahinya :) sila diam athirah:D okey kte bosan jadi habis lah cerita.. salam.. selamat malam ♥

xoxo;
athrh lani

4 comments:

COPYRIGHT @ATHRH-LANI, ALL RIGHTs RESERVED