getargetar :)



date ; 26 of jan '11
time ; 10.56 p.m malaysia ^^v

salamsalam semua♥ hari ini agak sibuk kerja kte sebagai 'nanny' kepada kucing gemuk dan maid yang banyak gaji :) SAYA SUKA KERJA 'MAID'♥ jadi tadi ayah bawa kte daftar lesen ye.. lesen ye.. *sengih :) macam getar semacam je nak ambil lesen! ko pun tak sihat lagi athirah dah gatal nak ambil lesen kenapa? hadui! biarlah! coi, korang dah ada L boleh lah! mana aciaci ye..sabtu ni mulakan sesi ngantuk selama beberapa jam.. tahan je lah!(bawa jajan banyakbanyak) lepas tu jumaat depan test undangundang! waah pakcik! sangat gelojoh tuu.. saya getaq kaki ni :) tapikan tahun baru cina mesti tangguh.. hahaha*gelak jahat :) bolehlah hafal satu buku tu! tet!*muka poyo :D takutnye! eleh! baru nak pergi belajar kereta belum kapal terbang! macam mana lah nak kahwin dengan pilot ni! tet! *muka lebih poyo :) jadi kesimpulannya kte macam seronok je tak sabarsabar nak bawa kereta dengan kaki yang pucat lesilesu :) tapitapikan kte dah dapat gaji maid yang pertama :) silalah teka apa dia ! nanti kte bagitahu! biar tahan nafsu dulu.. sabarsabar kawan comell ♥ itu je nak kasi tahu..selamat malam ♥ salam

xoxo;
athrh lani

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT @ATHRH-LANI, ALL RIGHTs RESERVED