hemhem :)


rindu ♥


date ; 02 of feb '11
time ; 12.15 p.m malaysia ^^v

salamsalam semua :) mari sengihsengih dulu aw! ceit! hari ini kte pergi ambil test komputer KPP oh yeah! seronok sikit bila dapat celoteh dengan pak cik baik :) siap ada sesi temubual KPP pula tu dalam kereta! seronokseronok ye :) padahal dalam hati macam A B C je.. sekejap nak poopoo , sekejap nak weewee! hadoi perut kaw memang tak membantu langsung! masuk je pejabat tu rasa macam nak lari balik rumah baca buku KPP semula hafalhafal baru datang sana balik :) takutakut! semua buat muka nampak hantu je dalam pejabat tuu! haha ♥ jadi tanpa membuang masa dan tenaga kte pun daftar lepas tu masuk dalam bilik ujian bacabaca semua doa yang tahu fuhh kanan fuhh kiri! ambik kaw! kalau tak lulus juga tak tahu lah.. tak lama lepas tu semua budak lelaki dah keluar dengan banggalah kononkan! eleh! ada kesah? apa lagi cepatcepat check athirah! dah check semua , check lagi.. masa banyak lagi tapi macam nak duduk je depan komputer tu sampai masa habis! ala bolehlah akk! tibatibakan dapat magik :) yei mak cik magik dah datang:) ily lah mak cik! kte pun selamba je tekan tamat sesi.. debardebar satu badan gigil :) then hah? 42/50 je? bodoh gila kaw athirah! macam dah nak hampa sedihsedih tu bacalah semua tu! yei! 48/50 :) okeyokey kaw pandai lah sikit athirah! lompatlompat kalau boleh ♥ tapi mana boleh ! kenalah cover ayu gitu! ceit! pocoyo! okeyokey! itu je nak cerita:) jadi kte dah dapat lesen (L) ke? haha *senyum nampak gigi comel :) byby! salam.. psst; mood kte baik hari ini! nak kte belanja cekelat? haha ♥


xoxo;
athrh lani

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT @ATHRH-LANI, ALL RIGHTs RESERVED