serupa :)

date ; 27 of jan '11
time ; 10.59 p.m malaysia ^^v

salamsalam semua *tangan pusingpusing :) hari ini agak semput otak tak tahu nak tulis apa.. sila kesian :) jadi kte nak berkongsilah pengetahuan yang tak sempurna ini:) jadi bagi yang tidak berkenan di hati yang nak kutukkutuk kte silalah blahblihbluh :)*senyum lebar sampai hidung besar.. jadi baca samasama :)


Bolehkah wanita Islam memakai LEGGING ketat di dalam rumah sendiri ?


BOLEH !!

1. Jika wanita itu hanya tinggal berdua dengan suaminya. Maka, hanya suaminya sahaja yang akan 'enjoy' melihat isterinya memakai LEGGING itu.
2. Jika yang tinggal di dalam rumah itu hanyalah anak-anak perempuan dan suaminya.
3. Jika mahu memakai LEGGING di dalam bilik sendiri dan tidak akan keluar bilik dalam waktu yang lama.



TIDAK BOLEH@TIDAK SESUAI@HARAM !!

1. Jika wanita itu tinggal bersama anak-anak bujang lelakinya yang telah sedar apa itu tarikan seksual.
2. Jika adik-adik ipar (lelaki) turut berada di dalam rumah itu kerana adik-adik ipar juga boleh tertarik secara seksual terhadap kakak iparnya.
3. Jika tinggal bersama adik-beradik lelaki yang telah sedar apa itu tarikan seksual.
4. Jika ada tetamu-tetamu lelaki bukan suami yang datang ke rumah.
5. Jika mahu keluar berlegar di hadapan rumah dengan kebarangkalian besar ada jiran-jiran lelaki yang akan melihat LEGGING itu.




Walaupun anda memakai LEGGING di dalam rumah...
tetapi di hadapan lelaki-lelaki BUKAN SUAMI..
inilah yang anda akan tayangkan..
kepada mereka..


jadi amacam? mengancam? haha!*muka bengong :) tak nak komen apa hari ini.. selamat malam :) salam ♥

xoxo;
athrh lani

13 comments:

  1. sy segan pakai legging...;')

    ReplyDelete
  2. ohhhh.setuju sgt!
    lg xbknan kalo pkai tdg molek2 dah tibe kaki pkai legging.huduh beno.

    ReplyDelete
  3. tumpang kentut haha..

    erm, sekarang ramai pmpuan yg anggap bila dh tutup tubuh dh cukup padahal mereka x sedar yg mereka masih berbogel bila mndedahkan bntuk tubuh mereka...lagi sedih bila tgk makcik2 yang pakai bnda ni..malu nk tgk

    ReplyDelete
  4. nelly : thanks dear :)

    merah : haha :) marah benor tuu

    zaty : pakai dalam bilik je dear :)

    hazwan : malumalu.. sabarsabar :)

    nuna : :D

    ReplyDelete
  5. legging ni dah jadi fesyen plak ye. ada skali tu nampak girl melayu pakai dah mcm tak pakai apa2 pun ye. kita yg tgk ni jadi segan sangat!

    ReplyDelete
  6. ye betul kak izan :) tyra pun kadangkadang malu nak tengok tapi tertengok :D

    ReplyDelete

COPYRIGHT @ATHRH-LANI, ALL RIGHTs RESERVED