almost at the end :(

date ; 15 of nov '11
time ; 04.15 p.m malaysia ^^v



salamsalam semua :) sihat? alhamdulillah makin bambam tuu tapi omey! kte suka ♥ cuba teka kte buat apa sekarang ? tekalah tekalah :) okey salah satunya menghadap screen lappy yang omey macam tuan dia ni dandan kte tengah jeritjerit sokong pasukan MALAYSIA di sukan SEA! eh copcop kte bukan dalam stadium sana nun tapi depan televisyen jee! sukanya bila tengok malaysia hebat macam ni! ye lah kte kan cuti PANJANG! tak tahu nak buat apa kan? jadi cerita macam ni lah yang kte layan :) nak jumpa kawan tapi kawan tak cuti, nak keluar? tak moh lah keluar tak gemor :( jadi duduk lah rumah sampai puas sebab dah nak balik KMPK jumaat ni :( ada muet pula kan? haih ganggu cuti sungguh ! tapi doakan athirah lani dapat band 5 dan cemerlang yee aminaminabgamin :) okey nak soraksorak lagi ni bye salam selamat petang ♥

xoxo;
athrh lani

1 comment:

  1. Let's join One Hot Minute 2nd Contest, cute 2012 scheduler to be won! :)

    http://onehotminutebybadidu.blogspot.com/

    ReplyDelete

COPYRIGHT @ATHRH-LANI, ALL RIGHTs RESERVED