pedoman ♥

date ; 17 of nov '11
time ; 10.10 p.m malaysia ^^v

salamsalam kawankawan? tengah tengok bola eh? amboi kau! sorak bagai nak keluar anak tekak tu! nasib tengok dekat rumah je ye? haha :) sokong MALAYSIA ye bagusbagus! MALAYSIA macam nak menang dah tu! aminaminabangamin :") esok kte nak balik KMPK dah :( taksukataksuka nak mogok lah camni! mana aci cuti tak genap 2minggu! takmoh balik takmoh balik! tak pe athirah! tinggal berapa bulan je lagi nak habis ni sabarsabar :) okey eh awak tu yang terpekik golgolgol tu! meh sini kte nak kongsi cerita sikit dari blog ni baca ye dan ambil sebagai pengajaran :)




Selalu juga aku terfikir..
Mengapa perempuan bertudung labuh, lazimnya suaminya alim agama..
Mengapa perempuan memelihara aurat sempurna, suaminya ambil berat agama..
Maksud aku..
Megapa perempuan yang memang 'sudah baik', suaminya memang 'jenis baik' juga ?
Lalu membuatkan aku terfikir lagi..
Sewajarnya perempuan yang 'belum cukup baik' ini..
Dijodohkan dengan lelaki-lelaki yang 'baik' supaya dapat membimbing mereka ?
Sebaliknya aku lihat..
Perempuan-perempuan yang 'belum cukup baik' ini lebih cenderung meminati lelaki-lelaki yang 'kurang baik' sebagai calon suami...
Kemudian bila sudah berumah tangga...
Isteri-isteri membuat perkara 'tidak baik'..
Suami-suami tidak membimbing...
Kerana mereka pun 2 kali 5 sahaja...

Mungkin itulah dikatakan jodoh..


niat di hati nak kongsikongsi je jadi siapa yang terasa dan tersakit hati ke , maaf ye "no haters please" :) insyaallah kita dilindungi ALLAH S.W.T ameen :)

kepada angah :) saya tak jeles pun awak jumpa kak FL dengan kak MARS! haha :) sukalah tu dapat facetoface haha kelamkelam!



okey nak siapsiap kemas barang yang banyak tuu :) selamat malam salam ♥


xoxo;
athrh lani

1 comment:

COPYRIGHT @ATHRH-LANI, ALL RIGHTs RESERVED