in one :)




date ; 10 of march '12
time ; 10.45 p.m malaysia ^^v

salamsalam kawankawan :) lamanya tak taiptaip dekat sini alalala rindunya *okeymukaover! semalam jumaat kte ada kelas lab biology dan maksudnya ada "pembedahan tikus" comelcomel je tikus yang tinggal.. semuanya anak tikus! bestnya sebab kte dapat bedah sorangsorang yang lain kena berdua seekor tikus hee :/ mulamula memang kesian tapi niat dalam hati nak belajar jadi kuatkan hati takmoh nangis bila bedah benda comel tuu.. kte sangat menggigil bila bedah tikus tuu.. sangatsangat gigil, jadi kte sembangsembang je dengan tikus yang dalam keadaan koma tuu.. macammacam kte sembang dengan tikus tu sementara bedah dia :) macammacam dah kte tengok daripada organorgan ,tulangtulang :)


hebatkan ciptaan ALLAH swt :) teruja bila tengok semua tu , sangat cantik! :)


harini saya ada dekat rumah , firstly kte jealous sangatsangat sebab ayah, ibu dan laa cuti sekolah seminggu :( kte pula bulan lima baru cuti panjang tapi tak pe kejap je lagi ye athirah hee :/ sabarsabar awak kan kuat hee *mukacomel
seprti biasa cuti je mesti lah banyak kenduri kahwin kan? jadi duduk rumah pergi kenduri je hee :) makanmakandanmakan! esok ada kenduri dekat parit then ayah kata nak hantar terus ke gopeng :( sedih lah okey nak siapkan kerja yang sangat banyakbanyak tuu dan tak sentuh lagi dari semalam .. kena tidur lewatlah ni haih tak pe tinggal sebulan jee ni yeiyei :P salam selamatmalam jaga diri


xoxo;
athirah lani

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT @ATHRH-LANI, ALL RIGHTs RESERVED