Selamat hadir :)

date ; 07 of jan '14
time ; 6.00 p.m malaysia ^^v








Assalamualaikum wbt :) Selamat datang tahun baru 2014. Kte doakan baikbaik untuk kenangan baru tercipta, ewah kemain hiii. Ala relax ah baru lambat 7 hari kan? Mesti semua pergi sambut kan? ish ish ish kau! Bukan taknak fikir matlamat baru tapi banyak sangat dalam otak ni. Lebih baik kte je tahu dah berusaha capaikan daripada heboh sanasini tapi tarak papo. Macam tin kosong, ye dok? Berusaha semua!


Selepas itu, memang dah terlambat tetapi apakan daya semangat keegoaan dan kedegilan tetap mahu mencuri masa yang bernilai ini untuk bercerita dan bersembang dengan korang dan dengan ini saya mengumumkan Selamat Menghadapi Peperiksaan Akhir pelajar Degree :) Moga dipermudahkan. Bak kata ayahibu, time macam nilah akan ada pelbagai gangguan untuk anakanak kami. Dan 100 markah untuk ayahibu kerana selalu tepat dalam berkatakata. Hmm pelbagai gangguan untuk kami di sini ayahibu. Sobs sangat :'( Tapi ingat ini ye :


" Bersabarlah dalam menghadapi penyakit, sesungguhnya penyakit itu penghapus dosa "

Untuk pengetahuan awak yang tengah membaca dan mengeja, makasih datang buang masa tapi kte nak cakap, lagi 3 hari nak balik yay! Yay rindu kemain nak makan sedap! silalah cemburu walaupun sekarang kte tengah cemburu dengan budakbudak yang membuat bunyi beg tarik dekat bawah tuu. Gua panas telinga je dengan beg roda lu bro. Ish gangguan betul. Tapi sabar 3 hari ye. Nak tengok BELIEVE , pleaseeeeeeee. Siapa yang nak tengok lagi di Perak, jum tengok sama nak? Semangat dah ni. Tak sabar, sampai takleh nak fokus pada nota. Ehem kertas kte hari khamis jumaat je. Lepas tu free for this semester lah hmmm.


Sebelum menghilangkan diri selama mungkin, maafkan kesilapan dan kesalahan kte. Maafkanlah kte yang over lagi annoying ini hii. Dan selamat bercuti kepada pelajar yang dah berusaha sebaik mungkin pada peperiksaan akhir ini. Kte berusaha dan doa. Yang lain serahkan kepada Allah swt. Moga semua berjaya dengan cemerlang, amin. kbye. Salam semua :)









No comments