Fifth Semester yay? nay?

Date ; 21 of Sept '14
Time ; 01.30 p.m malaysia ^^v







Assalamualaikum. Yay! dah semester kelima. Because I'm happy... ~ First of all, lets say alhamdulillah together as all of us able to continue our journey. Who is excited? Some of us yes but some will be like nopeeeee... kan kan? hahaha why people why? (kepochi sikit) I, myself feel bless by my own here as I still have someone or more that one :D  who love me here yay! kikikiki. And, yes! I have my own biggest mission to accomplish this semester. InshaAllah, I'll try harder. Gituuu

Dah nak masuk minggu ketiga dah pung, nak emosiemosi kenapa? Kte lek je dekat sini, tak emosi pun lagi. Jangan nak kata awak masih dalam "lag Phase" nak adapt dulu la apa la naa. Ngade nak manje lettu. Kalau homesick tu ada lah sikit kan? Mana edaknya, 2 bulan lebih duk rumah dengan tahap keselesaannya boleh kata "zon selamat" yang amat. Semua kte nak makan, mesti mummy masakkan wow! Tengok nak emosi lah ni sebab rindu mummy masak sedapsedap hihihi  :)

So, have fun along your journey kay. Create memories as many as you can especially if you're a final year student. Kang menyesal takde kenangan dekat universiti, nangis bergulingguling pun, tak dapet nak tolong, padan muke! The most important is trying hard to be a positive person kay. BOLEH punyeeee. Okeng, Jaga Hati, Jaga Diri 







No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT @ATHRH-LANI, ALL RIGHTs RESERVED