terharunya :)

date ; 03 of may '12
time ; 06.30 p.m malaysia ^^v

salamsalam kawan :) okey genap seminggu tinggalkan KMPk , sedih sikit jee.. hee :) jadi untuk itu kte buka semua hadiah yang kawankawan KMPk yang baik lagi comel bagi dekat kte :) tipulah kata tak rindukan? bangun pagi rasa macam nak pergi bilik semua orang ucap selamat pagi sambil tepuktepuk tangan :( mesti azzah , mirr , kakak, ain ramai lagilah rindukan kte buat macam tu? tak pe lain kali kte skype terus buat macam tuu hee :) okay tak moh sedih nanti tak best! nanti nak jumpa korang nak sembang banyakbanyak sebesar gajah boleh? korang pun mesti rindukan kte kan? rindu sangat nak cari telinga kamu azzah :) *bayangkan*


i'm loving it yani :)



that little thing make me smile azzah :)



nanti kte buka hadiah yang lain yee.. ceh macam banyak sgt hadiahnya :( okaylah selamat petang dan salam semua :)

i hope that this coming sunday will be the most wonderful and awesome sunday ever ♥


xoxo;
athrh lani

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT @ATHRH-LANI, ALL RIGHTs RESERVED