serupa :)

date ; 27 of jan '11
time ; 10.59 p.m malaysia ^^v

salamsalam semua *tangan pusingpusing :) hari ini agak semput otak tak tahu nak tulis apa.. sila kesian :) jadi kte nak berkongsilah pengetahuan yang tak sempurna ini:) jadi bagi yang tidak berkenan di hati yang nak kutukkutuk kte silalah blahblihbluh :)*senyum lebar sampai hidung besar.. jadi baca samasama :)


Bolehkah wanita Islam memakai LEGGING ketat di dalam rumah sendiri ?


BOLEH !!

1. Jika wanita itu hanya tinggal berdua dengan suaminya. Maka, hanya suaminya sahaja yang akan 'enjoy' melihat isterinya memakai LEGGING itu.
2. Jika yang tinggal di dalam rumah itu hanyalah anak-anak perempuan dan suaminya.
3. Jika mahu memakai LEGGING di dalam bilik sendiri dan tidak akan keluar bilik dalam waktu yang lama.



TIDAK BOLEH@TIDAK SESUAI@HARAM !!

1. Jika wanita itu tinggal bersama anak-anak bujang lelakinya yang telah sedar apa itu tarikan seksual.
2. Jika adik-adik ipar (lelaki) turut berada di dalam rumah itu kerana adik-adik ipar juga boleh tertarik secara seksual terhadap kakak iparnya.
3. Jika tinggal bersama adik-beradik lelaki yang telah sedar apa itu tarikan seksual.
4. Jika ada tetamu-tetamu lelaki bukan suami yang datang ke rumah.
5. Jika mahu keluar berlegar di hadapan rumah dengan kebarangkalian besar ada jiran-jiran lelaki yang akan melihat LEGGING itu.




Walaupun anda memakai LEGGING di dalam rumah...
tetapi di hadapan lelaki-lelaki BUKAN SUAMI..
inilah yang anda akan tayangkan..
kepada mereka..


jadi amacam? mengancam? haha!*muka bengong :) tak nak komen apa hari ini.. selamat malam :) salam ♥

xoxo;
athrh lani

getargetar :)



date ; 26 of jan '11
time ; 10.56 p.m malaysia ^^v

salamsalam semua♥ hari ini agak sibuk kerja kte sebagai 'nanny' kepada kucing gemuk dan maid yang banyak gaji :) SAYA SUKA KERJA 'MAID'♥ jadi tadi ayah bawa kte daftar lesen ye.. lesen ye.. *sengih :) macam getar semacam je nak ambil lesen! ko pun tak sihat lagi athirah dah gatal nak ambil lesen kenapa? hadui! biarlah! coi, korang dah ada L boleh lah! mana aciaci ye..sabtu ni mulakan sesi ngantuk selama beberapa jam.. tahan je lah!(bawa jajan banyakbanyak) lepas tu jumaat depan test undangundang! waah pakcik! sangat gelojoh tuu.. saya getaq kaki ni :) tapikan tahun baru cina mesti tangguh.. hahaha*gelak jahat :) bolehlah hafal satu buku tu! tet!*muka poyo :D takutnye! eleh! baru nak pergi belajar kereta belum kapal terbang! macam mana lah nak kahwin dengan pilot ni! tet! *muka lebih poyo :) jadi kesimpulannya kte macam seronok je tak sabarsabar nak bawa kereta dengan kaki yang pucat lesilesu :) tapitapikan kte dah dapat gaji maid yang pertama :) silalah teka apa dia ! nanti kte bagitahu! biar tahan nafsu dulu.. sabarsabar kawan comell ♥ itu je nak kasi tahu..selamat malam ♥ salam

xoxo;
athrh lani

teringat ♥



date ; 25 of jan '11
time ; 10.10 p.m malaysia ^^v

salamsalam semua :) hari ini kan macam blurblur je nak update apa.. nak ketumbit dah otak ni :( okey.. hari ini sangat macam kurang pandai , tak tahu nak buat apa kot *apakotkot ngok!♥ tadi teman ibu pergi ke satusatunya superdupermarket dekat batu gajah ni..buat apa ye? hah! dating dengan pak guard! ngokngokngok :) biasalah anak hebat tolong teman ibu :) tapi hari ini hujan renyailah..kte macam takut je nak keluar.. maaf kte elergik kepada hujan buat masa ini ♥ sila faham :) lepas tu kan, dalam kereta tibatiba teringat dekat kaki ayam.. waah! sedap tuu.. ibu pernah cerita yang ibu dulu geli nak makan kaki ayam sebab kaki tu kuiskuis 'tahi' dia:) ada kesah? sedap kalau buat sup.. ya allah! *air liur lelehleleh sampai kaki :) tapi ibu dah kahwin dengan ayah macammacam ibu belajar makan :) kalau dulu benci kaki ayam, sekarang jadi kegemaran hati tuu :) jadi sesiapa yang benci pada kaki ayam silalah kahwin dengan kte! haha :)(okey gurau je..jangan hantar rombongan) lepas tuu.. cari kaki ayam yang kuiskuis tahi ayam tu dekat supermarket, tapi! tak ada! mana ada supermarket jual kaki ayam lah! hadui, terpaksa tahan nafsu kaki ayam.. kecewa lagi..coi! waah! :) jadi itulah cerita kaki ayam yang sedap dimakan bila dikuis tahinya :) sila diam athirah:D okey kte bosan jadi habis lah cerita.. salam.. selamat malam ♥

xoxo;
athrh lani
COPYRIGHT @ATHRH-LANI, ALL RIGHTs RESERVED