salam aidiladha ♥

date ; 07 of nov '11
time ; 10.45 p.m malaysia ^^v





salamsalam semua ♥ *buattanganpusingpusingalaprincess awak sihat? kte sihat aja :)alhamdulillah! SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA MUSLIMS so macam mana 'pengorbanan' awak? hebat tak? kte takut tengok lembulembu tu semua jadi sepanjang aktiviti korban kte nyorokkan diri di atas rumah hee :) menakutkan tahu! okey nah gambar lembu comel



hee hai lembu! awak dah selamat di sana? nak ikut ke sana juga insyaallah :) maaf ye kawankawan yang menunggu entry baru! ada ke yang tunggu :( *buatmukaperasan sebenarnya kte dah mula cuti semester dan akan berakhir dalam 2 minggu lagi :( ye kte cuti 2minggu je kesian kan? cepat kesian! dan kena balik KMPK awal sikit sebab ada MUET alamak! nak moh ! dan sepanjang cuti buat apa ye? siapa ada idea bernas lagi bernanas? mari lah kongsikongsi yee :) dan mungkin akan teman tokwan ke KL yeiyei! dapat jalanjalan juga akhirnya! *lompatbintang okey angah dah balik UPM :( tak bestlah tak cukup penggosip :( taksukataksuka



okey dah gelap gelitalah kawankawan nanti mata bengkak macam panda tak cool lah :( okey tahulah kte dah bambam kan! diam! selamat malam semua mimpikan kte salam ♥

xoxo;
athrh lani
COPYRIGHT @ATHRH-LANI, ALL RIGHTs RESERVED